6 mars

När vi kom hem från våran lilla Sverige resa i förrgår hade vi förstås inget internet hemma så det vart tyvärr ingen uppdatering. Resan gick iaf väldigt bra, bilen gick som en pil. Enda stoppet vart i Gävle där vi plockade upp Erica och fick i oss lite mat. Vi var hemma vid åtta tiden, då var det äntligen dags att packa upp allt ifrån Gekås. Nu har vårat vardagsrum fått sig en liten uppfräschning så nu är jag nöjd igen. Det vart en hel del bebissaker som köptes också, måste ju börja med barnrummet snart för snart är det inte långt kvar tills pyret tittar ut =)

Idag klev jag upp vid elva tiden då mamma ringde och frågade om jag skulle med inöver Birsta. Självklart var jag på när det erbjuds skjuts och shopping. Vi har varit och kollat på en hel del baby saker, visade mamma vagnen som vi ska beställa (förhoppningsvis) i helgen. Det blir inte en vagn som jag var inne på från början men den här lär vara den mest praktiska. Jag har haft så himla svårt att bestämma färg när man inte ser vagnarna IRL så nu blir det en hel enkel i svart läderlook. Kom hem bara för en stund sen, mamma har börjat med maten och snart kommer väl Andreas från jobbet. Igår var vi och stor handlade på ica maxi men ändå så ska vi äta här. Hehe, man är kanske lite för lat ibland. Men kött och potatis krocketter är lite svårt att tacka nej till. Ikväll och i övrigt sett i helgen blir det lugnt. Tänkte åka på skoterträff imorgon som Indals skoterklubb annordnat men mer vet jag inte. Andreas mamma kommer förbi på middag men inte flrräns på Söndag. Har ni tips på fler aktiviteter får ni gärna höra utav er :) Nu ska jag kolla om mamma vill ha lite hjälp i köket.

V27




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0