4 mars

Hallå!


Sitter just nu i Alingsås hos moster och mats. Vi kom hit igår kväll vid halv sju, lite för sent så vi hann inte med någon bio men vi var ganska sluta efter all shopping på gekås så vi var inte så ledsna över det. Istället kollade vi lite på tv och umgicks med moster :) Väldigt trevligt! Snart ska vi ta och fara, jag känenr dock ingen lust eftersom det är en 10 timmar vi har framför oss i bilen.. Men det ska bli riktigt skönt att få komma hem, packa upp alla saker vi shoppade igår ska bli skoj. Det dyraste jag och Andreas köpte gick på 329 men ändå hamnade vi en en riktigt stor summa så vi måste ju se vad vi fått för det. Resten utav helgen ska vi bara ta det lugnt, blir till att besikta ny bilen på lördag. Lägger ut bilder från resan när vi kommer hem. Nu ska jag gå ut och kramas så ska vi börja rulla. Hejhej!


Idag blir min lillbäbis 27 veckor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0