30 mars

Hallå Hallå!

Igår kväll gick det riktigt bra att jobba, det brukar ju sällan vara speciellt jobbigt och tungt men igår somnade herr matsson redan kring elva tiden. Det svåraste då är att hålla sig själv vaken till halv ett, men med datorns underbara hjälp brukar det faktiskt gå riktigt bra.

Idag fick jag lite utav en sovmorgon, vårat schema håller på att ta knäcken på oss i klassen för det ändras hela tiden tydligen. Carro kom och hämtade upp mig klockan halv nio för vi trodde vi började klockan nio, när vi väl kommer till skolan får vi veta att lektionen är framflyttad en halv timma.. Inte alls roligt när man hade kunnat lega kvar i den varma sängen en halv timma istället. Fick fara och bråka lite hos rektorn så löste sig det där ändå sig till slut så nästa vecka ska vi börja som vanligt klockan åtta. Vart iaf lite badminton spelat utav mig och carro.

Till lunch vart det pizza, jag caroline och viktoria orkade inte ställa oss i den långa matkön på skolan så vi åkte till sörberge istället. Och det satt väldigt bra med en deg såhär i början utav veckan =)

Andreas har äntligen vågat sig iväg till tandläkaren idag. Och han kom inte undan billigt direkt, 3900 kostade det tydligen att byta ut tanden. Jätte härligt.. Jag får hoppas att det blir snyggt då iaf till slut för dom pengarna.

Just nu sitter jag inne hos Robban, vi har gjort en massa idag. Andreas kikade förbi förut runt middagstid och åt korvgryta med oss. Efteråt gick vi äntligen ner i källaren och kikade på bmwn.  Andreas som är smidigast utav oss (just nu) fick krypa nerunder och kolla läget på länkarmen. Det var över våran förväntan, vi har kollat upp vilken del vi måste byta och är det de enda så kommer vi undan billigt då den bara kostade 500+ frakt då förstås.

Fick ett väldigt trevligt samtal utav mannen för en stund sen. Jag hade fått en paket hem skickat. Det var utav min moster, hon har varit och handlat mig en jätte fin mammatröja från polarn o pyret =) Nu längtar jag jätte mycket hem så jag själv få se och pröva den. Andreas tyckte iaf att den var kanon fin, så jag är redan nöjd. Tack så mycket moster!

Nä nu börjar klockan bli mycket, så jag ska ta mitt pick och pack och bege mig till sängen. Imorgon är det förhoppningsvis en lugn dag på skolan. Jag hade tänkt plugga en massa teori för nu är det bara en månad kvar tills jag har skrivning och uppkörning.

64 dagar kvar till BF, nedräkningen har börjat.

Godnatt!


Måndag - 0800-1450 skola / 1530-0030 jobb
Tisdag - 0800-1130 skola / 1530-0030 jobb
Onsdag - 0800-1600 skola
Torsdag - 0800-1450 skola / 1500-1700 föräldrargruppen
Fredag - 080-1340 skola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0