23 mars

Vid elva tiden ringde Andreas och väckte upp mig. Det var bara att kliva upp för somna om det var det inge snack om.. Jag gjorde ärtsoppa och bacon till lunch innan jag började fixa och trixa igen. Hämtade posten och såg att jag hade fått brev från Pliktverket.. Där stod det att jag var välkommen att antagningsprövning den 11 och 12 maj. Himla roligt.. Var bara att ringa dit och berätta för dom att jag är med barn. Dom sa att när jag känner mig redo igen är det bara att söka om. Jaja, till det ännu värre så sitter jag och kollar på alla våra räkningar nu. Den här månaden hade vi förvånadsvärt låga. Så fort Andreas har kommit hem ska han slänga ut Nytron på annons.. Det finns ingen som är intresserad? Xenon lysen, 51" matta och nya stora breda skidor till det billiga priset på endast 79  tusen? :)

Det verkligen kräk snöar ute nu, det är inte alls roligt.. Nu när det äntligen blivigt bart och skönt vår väder ute.. Snön är lite för sen så nu är inte ens jag tacksam över den. Nu ska jag ta och torka lite golv och sen försöka bege mig utöver till Lögdö. Jobbar ju från 8 ikväll.. Skönt så att jag slipper vara ensam nå mer plus att det blir mer klirr i kassan =) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0