22 mars

Hej!

Idag har det varit en riktigt lugn dag, vaknade upp vid tio halv elva. Låg och drog mig ett bra tag innan jag klev upp och tog tag i allting här hemma =) Tog en lång och skön promiss här mitt på dagen. Det har faktiskt varit riktigt hälsosamt att vara hemma ensam hela dagen. Jag har tagigt mig tid till saker som alltid annars brukas skippas.

Nu ligger jag i soffan och kollar på I hennes skor. Pratade precis med Andreas, på onsdag är han hemma. Och gud vad jag och arvid/wilma längtar. Lill pysen har varit ovanligt lugn idag, jag hoppas att det är något bra iaf. På onsdag blir bebban hela 30v. Nu har nedräkningen börjat på allvar.

Imorgon blir jag också hemma, mamma har åkt ifrån Norge idag och ska snart vara i Kiruna. Så inte förräns på Tisdag kväll ska vi åka uppöver Umeå.  Jag tror att det bara blir en sväng dit upp eftersom jag kommer jobba både Lördag och Söndag kväll.

Nu ska jag kolla vidare på filmen och ta mig nått att fika =) Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0