21 mars

Hallå!

Gårdagen var riktigt mysig, Caroline kom och hämtade mig i Lögdö vid ett tiden. Då åkte vi in till Birsta, tog en cheesburgare, kollade på vagnen vi beställt och handlade lite mat inför kvällen. Efter det hämtade vi upp Erica i granloholm och Ulrica i stan. När vi äntligen kom hem till sköna Indal var det bara 9 grader inne.. Vi fick lov att sota ur pannan lite men sen brann det som bara den. När vi började med maten blev det varmt ganska snabbt :) Vi åt tacos och till efterrätt blev det kladdkaka och grädde. Vi spelade en massa spel och fick besök utav Eleine på kvällskvisten. Vid två tiden gick vi och la oss och somnade bums.

Imorse skjutsade Carro hem mig till klockan åtta. Robban var vaken och vi började dagen, det vart en lång dusch innan det vart fika. Vid hav tlv kom taxin och hämtade oss till Motormässan. Vi tog med oss lillebror när vi ändå var i farten. Vi träffade en massa folk och det var en hel del intressant att kolla på. Klockan tre kom vi hem igen och det vart bara att vända om. Vi baxade in Robban i dodgen och tog liften på släpvagn så åkte vi till Timrå och käkade på Kina. Pappa var så snäll att han tog "genvägen genom Indal påvägen hem så jag fick komma hem. Nu sitter jag då alltså hemma ensam, har inte gjort speciellt mycket. Erica kunde inte komma upp pch jag kan då inte ta mig härifrån. Jag har ätit lite kladdkaka så snart sa jag gå och lägga mig och jag lär nog somnade ganska snabbt med tanke på gårdagens sömn.

Den här veckan har jag kommit upp i 47 arbetade timmar. Hoppas att någon kanske ger mig mer jobb imorgon så jag slipper vara här i Indal själv, det är det värsta jag vet. Och nu när Andreas lika gärna är borta vill jag också jobba järnet.
Pratade förresten med han förut, dom skulle precis gå och lägga sig och han sa att han längtade hem, och det är bäst för han det =) På onsdag trodde han att det blev hemresa. Jag får hoppas på det för det var ett tag sen vi sågs nu..

Nä nu måste jag slita mig, lillpyret i magen hälsar :) Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0