19 mars

Hallå.

Det vart inte till att åka hem till Indal idag heller.. Gabbi frågade idag på praktiken om jag ville jobba och självklart, jag har fått ihop 47 timmar den här veckan och det kan verkligen behövas :) Så självklart tackar man ja!

På praktiken idag har vi varit till Hudik, vi kom hem precis i tid så jag hann gå och träffa min föräldrargrupp. Efter det fick jag ta bussen till Sörberge dit pappa kom och vi handlade lite mat. Just nu ligger Robban och vilar. Han var så himla trött att han trillskades till att få vila. Då passar jag på att kika in här :)

Imorgon är det pyjamasparty hemma hos mig i Indal. Vi ska vara några töser som ska äta tacos, kolla på riktiga tjejfilmer, snacka allmänt skit och spela massa urtöntiga spel :D Jag hoppas att det blir bra och att postbilen inte snott hela mitt innehåll i postlådan. Emma var så snäll och svarade på min fråga i förra inlägget. Hon jobbar ju extra med att köra postbil så hon borde veta vad hon säger. Hon berättade för mig att om postlådan blir alltför full och den inte töms på några dagar så tar brevbäraren tillbaka posten och i värsta fall skickar tillbaka breven till avsändaren. Nog för att det skulle vara skönt att komma hem till en rensad låda utan alla jäkla räkningar, men jag skulle inte vilja ha inkasso på oss i onödan. Hoppas ingen snott min post nudå bara :D

På Lördag ska jag vara med Robban igen, vi ska beställa taxi ikväll så vi kan åka iväg på motormässan på Gärde då. Det är ju den största bilmässan i hela Norrland om jag inte kommer ihåg fel. Så det måste defenitivt vara nått extra.

Nu ska Robban få kliva upp och busa med mig, min trevliga lillebror och pappa ligger nämligen och sover på varsinn soffa.. Kommer nog bli svårt att få mkt liv ur dom ikväll. Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0