16 mars

Idag är det då Måndag igen. Vaknade upp hos mamma och pappa med Andreas vid min sida. Det var första praktik dagen för mig idag på Schenker. Andreas skjutsade så snällt dit mig, jag ville inte gå för jag vet att det är länge tills vi ses igen. Han ska jobba åt Magnus i tio dagar nu. Hur ska jag klara mig då? Som tur är har jag jobb fyra dagar denna vecka iaf men sen blir det nog tuffare. Jag hoppas att mina underbara vänner ska känna lite pliktkänsla och vara med mig någonting =) Iaf, Jag fick åka med en jätte trevlig ung kille som heter Micke. Vi hade tre utkörningar fram till lunch, sen fick jag ledigt resten utav dagen för att det var så himla lugnt.

Jag ringde till Carro som tittade förbi och plockade upp mig i Timrå. Vi bar iväg mot Birsta, lunchade på Mc´donalds. Det var faktiskt ett bra tag sen vi var där så det var riktigt gott att äntligen trycka en Mcfeast. Efter maten drog vi en sväng i affärerna. Jag fyndade en jätte fin kofta på Vero Moda, den passade mig perfekt för det var bara en knapp och den var vid brösten sen så delades lixom koftan så den var som gjuten över min stormage iaf. Jag skulle börja jobba halv fyra och Carro fem så vid halc tre tiden åkte vi hemöver. Linda slutade jobbet då och liftade med oss hem. Jag kan ärligt säga att jag inte saknar att jobba på Mc´donalds för fem öre. Jag kan inte ens förstå när jag är där och äter nuförtiden att jag har varit en utav dom där som orkat med att yra omkring där. Då blir jag faktiskt ganska nöjd över mig själv som orkade med hela 10 månader där. När jag kom hem satt jag mig en sväng i massage stolen och sen la jag mig i sängen och somnade den sista halvtimmen. När jag började jobba fick Robban först stå på tippbrädan och sen började vi med maten. Sen dess har vi inte gjort så mycket mer, vi har spelat en massa spel och umgåtts med lillebror. Snart slutar jag jobba och ska kasta mig direkt i sängen. Jag förstår inte att jag kan vara slut efter en sån här dag men jag märker att magen börjar ta sitt.. Min rygg är inte alls som den var förut. Jag ska försöka få fingrarna ur arlset och höra utav mig till sjukgymnasten och kolla vad jag kan göra för att underlätta dagarna.

Nu vart det precis svart här igen, det har varit strömavbrott tre gånger ikväll. Det är ganska läskigt med tanke på att man är beroende utav ljuset. Tur att vi hade myst till det med lite ljus, nog för att det varit långa stunder det gällt men man blir ändå lite rädd.

Andreas som så fint slog ut sin framtand i helgen har inte fixat den än, jag har satt en krav. Innan bebisen har kommit ska den där tanden vara lagad. Jag börjar faktiskt undra om  han inte tycker om att se ut som en liten vårdslös bonde.. Men jag hoppas att jag har fel och att han är lika fin som alltid när han kommer hem ifrån Stockholm igen.

Jag har precis läst Camillas blogg och såg bilderna på deras vagn, den var jätte fin. En precis likadan har vi redan hunnit varit och beställt. Jag vet inte om man ska skriva tyvärr eller vad roligt men jag tror jag håller mig till vad roligt, nu måste det ju bara vara världens finaste vagn eftersom inte bara vi valde den :) Hon hade iaf tagigt jätte fina bilder på den, så nu vill jag att våran vagn ska ta och skynda sig hem så man verkligen kan börja förstå att allt snart är verklighet.

Nu ligger Blåbärt och snarkar för fulla muggar så jag ska smita ut lite försiktigt och ätnligen få komma till min älskade säng. Imorgon är det praktiken som gäller igen då, ja hoppas att pappa min är snäll att skjutsa nu när mamma är borta och kör bandvagn i Norge.. Natti Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag trodde vi hade pratat om vagnar :P att du visste vilken vi köpt, men så var det alltså inte :P har ni sport chassi också?

2009-03-17 @ 08:13:06
URL: http://saracamillas.blogg.se/
Postat av: Camilla

ja vi får se till att göra dom personliga :P

2009-03-18 @ 10:20:39
URL: http://saracamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0