15 mars

Min helg har varit kanon, i fredags vart det en massa mys hemma i soffan med älsklingen. Laddade inför lördagen och bjässjösmällen. Vi somnade tidigt och det var jag så himla värd.

På lördagen vaknade vi upp vid sju tiden. Vi åt lite frukost och väntade på tjejerna. vid åtta tiden hade både Caroline och Johanna kommit så då bar det utav. Kalle och Andreas hade varit snälla och visat mig vägen dagen innan så vi inte skulle yra bort oss mitt ut i skogen. När vi kommit dit tittade även solen fram. Dagen var jätte mysig, det var faktiskt himla mycket folk som dök upp och många fina priser hade vi i potten :) Pappa och lillebror kom också förbi och åt någon hamburgare. Vid fyra tiden började vi dra oss hemöver. Det var nå jävulskt med uppstå så jag och Carro började med en fin fast körning. Innan vi var klara såg det ut som vi hade gjort oss en badpool där på isen.. Men det är smällar man får ta. När vi kom hem började vi med maten, det vart korvsnittslar och potatisgrattäng följt utav äppelpaj. Grabbarna drog iväg på after angeln medans jag och Caroline stannade hemma med gosisskålen. Vi fick fin besök utav Sara&Robin. Efter det tog vi nytron in till byn och kikade förbi hos dagge som fyllde år och hade lite kalas. Det vart inge långvarit besök då både jag lillen i magen och Carro vart sugna på nått gott och sucktade hem. Vi letade oss hem och myste till det igen. När Andreas, Ståffe och Niklas kom hem igen hade Andreas hunnit slagigt ut en tand och höggt sig i läppen. Jag tyckte att det var riktigt läskigt och ville in på sjukhuset men som den envisa karln han är ville han vänta.. Så vi gick och la oss..

Imorse klev jag inte upp förräns halv ett. Har varit en riktigt lökig dag men det är härligt ibland det också :) Just nu sitter jag med hårfärgen i, här hemma i lögdö. Vi vart hit bjudna på mat och nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå ut så ska det sköljas och sen ska jag och älsklingen basta lite. Imorgon drar Andreas iväg och jobbar med MS hallmontage i tio dagar så då passar vi på att sova hemma i Lögdö så jag slipper väcka honom imorgon. Själv har jag praktik i två veckor nu, ska bli interessant och få se vad man får göra på Schenker imorgon :) Nu ringer klockan, hoppas det vart bra. Kram

Såhär ser min vecka ut.

Måndag- Praktik sen jobb
Tisdag- Praktik sen jobb
Onsdag- Praktik sen jobb
Torsdag- Praktik sen föräldrarträff
Fredag- Praktik sen tjejkväll hemma i Indal
Lördag - Söndag vet jag inte alls vad som händer. Kom gärna med förslag.


Kommentarer
Postat av: Fia

Nu har jag ytterligare en bloggtävling hos mig, Det är jättelätt att medverka i tävlingen, välkommen att delta!

2009-03-16 @ 19:21:15
URL: http://www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0