13 mars

Hallå!

Nu är jag äntligen hemma igen. Skönt efter en massa jobbande :) Andreas och jag har precis ätit middag, det vart gärdaburgare. Nu ligger vi här framför tvn med godisskålen i högsta högg.

Idag har jag varit ledig från skolan för vi har varit och träffat våran barnmorska :) Allt såg jätte bra ut med lillen. Hjärtslagen låg på 150 och vikten är 1,1 kilo ungefär. Efter det åkte vi på barnenshus  och beställde äntligen våran barnvagn. Jag hoppas att den kommer snart så man får bädda och längta ännu mer till plutten.

Imorgon ska jag kliva upp tidigt, får besök utav Carro som ska följa med på Bjässjö smällen. Vid åtta bär det iväg, jag har nytron istället för mach1 men det ska nog gå bra ändå även fast den är så trög i styrningen.

Nu ska jag stänga datorn och lägga mig brevid mannen min =) God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0