10 mars,

Hallå!

Igår skippade jag skolan och stannade hemma med Robban istället. Lika bra för det, Carro ringde vid lunch och sa att dom gått hem :) Istället var jag och Robban iväg på gympa i Söråker. Efter det kom Andreas så snällt förbi och hade med sig pizza. Efter lite uno spelade kom Maria och bytte av mig. Istället la jag mig och somnade bums på soffan, vid åtta tiden fick familjen äntligen liv i mig igen. Då åkte vi iväg till Birsta, Andreas bjöd på max och sen skulle mamma handla på maxi.. Vi tog genvägen genom Indal och plockade med oss lite saker och följde med hem till Lögdö igen. Andreas åkte nämligen  på att jobba idag och då passade det bra att sova här så jag slapp ta bussen. Vaknade dock flera gånger inatt utav att Andreas låg och gnydde. Han hade jätte ont i magen hela kvällen, jag hoppas att det går över snart med tanke på att han är borta på jobb och allt =/

Just nu har jag precis lagat klart pannkakor åt lillebror. Lillstackarn har haft fullt upp och har inte hunnit äta idag. Jag och mamma kom hem bara för en liten stund sen. Vi har hängt ihop nästan hela dagen. Hon tittade förbi på skolan vid tio tiden, hon vart kvar och spelade lite kort med oss. Vid elva åkte vi iväg och fixade praktikplats åt mig på Schenker. Jag hoppades få vara med "finnen" en tjock gammal gubbe där men inte då. Jag ska självklart vara med en massa hunkar, inte alls vad jag vill just nu med min hmf vackert "svarvade" kropp... Men jag tror att jag kommer få roligt iaf, det blir en vecka med lotsning på hemma plan och den andra åker mamma och jag iväg och kör i Umeå. Mamma hade väldigt lite att göra idag på jobbet så vi åkte iväg till Ikea och lunchade. Efter det kollade vi lite nya badrum, kök mm. Vi var där i tre timmar så vid fyra tiden fick mamma lite bråttom för lite jobb hade hon allt att göra. Jag la mig bak i lastbilen och sov en stund innan hon slutade. Vid halv sex tiden släppte hon utav mig hemma i Indal för själv skulle hon till stan på möte. Johanna kom vid sju och hämtade upp mig igen, då bar det av mot skotermöte med Indals skoterklubb. På lördag är det nämligen anglingstävling på bjässjön och då har jag och Johanna satt oss i den sitsen att våran dag börjar halv åtta. Mysig helg! :)
 
Nu ska jag sätta mig i thaien och få mig lite massage innan jag ska krypa ner i sängen. Imorgon blir det en lång dag, skola till tre, sen föräldrarutbildningen och efter det skynda iväg på jobbet till halv ett.

Natti Natti!

Ps. I Love You


Kommentarer
Postat av: thess

fin blogg:P

2009-03-12 @ 18:10:44
URL: http://delikathess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0