7 juni

Hallå!

Helgen har varit bra, dock har inte någon bebis velat titta ut än =/ Lite tråkigt faktiskt. Jag hade faktiskt trott på helgen, men än är den inte riktigt över :)

I fredags vart det en lugn kväll, andreas kom äntligen hem efter att ha jobbat skift i veja. Det firade vi med middag på staden, vi åkte sedan och hälsade på emma&johannes i deras nya hus i timrå. Dom hade jätte mysigt. När vi kom hem var inte klockan allt för mycket och jag och andreas somnade framför tvn.

Lördag, låg vi länge. När vi väl klev upp fick vi besök utav andreas fd. arbetskamrat. Han kom förbi med pizza&chips. När vi hade ätit lite åkte jag ut till Lögdö. Det vart inte något långvarit besök då erica&ele skulle komma på besök. Det var bara att skynda sig hem, stannade på affärn och handlade tacos till kvällen. Carro dök också upp och åt med oss. Kvällen bestod utav crousing i staden. Vid tolv gav vi upp och åkte på donken för lite gott innan vi åkte hem.

Idag är det då söndag, jag har precis klivit upp. Andreas börjar vakna till han också och gnäller på frukost =) Kanske dags att kliva upp och äta lite. Jag vet inte alls vad dagen ska bestå utav, jag och andreas sitter mest och väntar på en liten bebis. Men jag tror vi får hejda oss ett tag till. Idag är vi inne på femte dagen. Kan berätta att jag inte ser fram emot måndagen, då ska jag på besök hos barnmorskan. Har inte lillen kikat ut än ska hon hjälpa den lite på traven.. Och för mig låter det inte allt för skönt.. Hm, nä nu är det frrukost som väntar. Ha en bra dag&håll tummarna på en liten junior!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0