16 juli

Hallå!

Veckan rullar på som bara den. Imorse lämnade jag av Elin som varit här sedan i Söndags på tåget innan jag åkte ner till Lögdö för att jobba med Robban. Det är jätte tråkigt att Elin åkte igen, vi hann inte alls göra allt som man hade velat. Men vi fick iaf tre riktigt mysiga dagar =) Idag har det varit jobb som sagt. Beställde taxi in till Birsta och kom dit vid tre tiden. jag hade med mig Christoffer eftersom det var både barnvagn och rullstol som behövdes rullas. Vi åt på Mc´donalds och Arvid bara låg och var allmänt söt&gullig i vagnen. Nu är vi hemma igen, Arvid är nere med farmor Eva och farfar Tobbe så nu ska jag passa på att städa lite och uppdatera här innan lilleman vill ha mat i magen igen. Förhoppninsgvis stannar dom längre än till Söndag så att vi hinner hitta på nått roligt =) Jag har helg nu men Andreas jobbar på som vanligt imorgon.

Idag på Birsta mötte jag även upp Camilla så vi fick gå och betala hotellet vi bokat till våran lilla Stockholms visit den 31 till 2 augusti. Det kommer nog bli jätte roligt, det blir 9 vuxna och 3 små bebisar. Känns extra bra att inte våran Arvid blir ensam liten med :)

Nä nu har jag en massa att göra, har helt och hållet låtit hushållet förfalla den senaste veckan. Har inte alls orkat göra någonting, så det får man skit för nu. Men som sagt bra att passa på medans barnpassning finns. Hejsålänge!









Kommentarer
Postat av: pernilla

Åh, saknar det lilla livet!!! :( Vilka blir ni som far till sthlm? :)

2009-07-16 @ 21:47:33
URL: http://dearpernilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh sjuuukt söt bebis du har :)!

2009-07-17 @ 01:13:47
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0