Ultraljud

Hejsan!

Jag tror jag börjar göra det här till en dålig vana. Att vara uppe sent på kvällarna har alltid varit jag men då är man ju som man är på dagarna..

Idag var jag och Andreas som sagt på vårat ultraljud. När vi satt där i väntrummet hann det passera en och annan oroande tanke. Det var alltifrån är det två till om det bara fanns ett ben. När vi väl togs emot gick det väldigt snabbt, det var bara för morsan att hoppa upp på bordet och visa magen. Fällde en och annan tår då junior visade på monitoren att han/hon sög på tummen, gäspade och sparkade runt i mammsens mage samt urinblåsa. Både jag och Andreas vart överlyckliga när vi fick veta att allt såg helt kanon ut. Alla mått var som de skulle och vi hade tur som hade en fotovänlig bebis. Mamma och pappa fick med sig en massa fina bilder hem och fick även veta att den 2 juni är det tänkt till att komma ut :) Hela besöket tog mindre än en halvtimma men den halvtimman är något som jag aldrig kommer glömma. Efter besöket gick min telefon varm, jag ringde först till mamma och berättade att allt såg bra ut och sen vart det även moster, vänner mf :D Här kommer den allra första bilden på min och Andreas bebis.

 

Just nu sitter jag och små kollar på allt sånt där onödigt som finns på datorn. Det var meningen att jag skulle upp och lägga mig men självklart fastnar man vid datorn som vanligt =) Kvällen har bestått utav bio med Andreas och lillebrorsan. Vi såg någon konstig action rulle som grabbarna ville se. Själv glömde jag till och med bort snacksen i all terror. Kanske lika bra för mig, har ju redan börjat se ut som en liten boll :DLämnade av stoffe vid halv tolv tiden och sen dess har vi bara legat och halv sovit nere i soffan. Måste slita mig nu, imorgon är det Lördag och jag jobbar mellan halv fyra och halv ett.. Tur att det är hemma hos mamma så jag slipper vara så himla ensam :) Nu ska jag lägga mig och känna om junior somnat eller om jag får en jobbig stund till att möta john blund. Natti natti allihopa!


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till er!! :)



Kommer bli en såååå söt bebbe :P

2009-01-04 @ 14:01:20
Postat av: Josefine

Gratulera och önska er lycka till :)

2009-01-04 @ 21:39:10
URL: http://joosefineha.blogg.se/
Postat av: Lill mammsen

Tack så mycket :) Jag hoppas den är frisk och kry men sen får den ju gärna vara söt också (a) Hehe

2009-01-06 @ 21:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0