Top grip

Hallå!

Sitter hemma hos mamma och pappa nu. Jobbar med Robban ikväll, han har precis somnat så då passar man på att uppdatera lite fort. Kvällen har varit hel lugn, efter middag med familjen skickade vi iväg mamma på macken för att handla med sig bingolotter och glass. Vi spelade på bra men vann tyvärr inget. Satt verkligen och hoppades på stor vinst till mitt nya badrum men icke sa nicke. Jag får göra ett nytt försök nästa vecka :) I helgen har jag och Andreas varit hemma, varit ut en hel del med aktiven och sl:en på riktiga härliga turer. Det har blivigt en och annan korv grillad sådär precis som det ska vara.

Imorgon ska jag vara på Sjukhuset kl. 9 och jag ser verkligen fram emot det. Jag har äntligen fått en remiss till hud avdelningen. De som jag redan varit till säger att jag får utslag pga att jag är med barn. Inte det roligaste att höra då det inte finns så mycket att göra åt saken den närmaste 5 månaderna isf. Hoppas få bättre utlåtande imorgon då :) Efter de besöket ska jag in på skolan. Efter skolan blir det till att åka hem och ta hand om hushållet och mannen min. Resten utav veckan ser relativt lugn ut, har lite små jobb men jag hoppas kunna he de på någon annan stackare eftersom jag helt tappat lusten.

Nu ska jag ta och släcka ner här och läsa lite bok innan jag också ska få besök utav John Blund. Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0