31 januari

Hejsan!

Igår gjorde vi äntligen den efterlängtade halkbanan. Det var riktigt roligt att få testa på :) Efter den drog jag och Carro en sväng på staden i Härnösand. Jag fick mig en klippning vilket var behövligt. Jag brukar alltid bli missnöjd men denna gång vart det faktiskt riktigt bra. Kvällen spenderades hemma sovandes på soffan.
Klev inte upp förräns ett idag. Andreas gjorde mig lite lunch och sen tog vi det allmänt lugnt. Vid fem tiden åkte jag iväg till Camilla på tjejparty. Hon gjorde en jätte god fläskfilé gryta&ris. Träffade hennes vänninor vilket jag inte hoppas var sista gången. Vid elva tiden åkte jag därifrån till Joel där jag hittade min man. Vi åkte hem och nu ligger vi och slöar på soffan, kollade precis klart på den gröna milen så efter det här inlägget tänkte jag gå och lägga mig.
Imorgon ska vi kliva upp tidigt, pappa, ståffe&vincent ska komma upp och¨köra lite skoter med oss på förmiddagen för att sen äta middag med oss och andreas mamma. Nu ska jag dra med mig mannen upp. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ericannnnn

jag vill hitta på något! call me sometime <3

2009-02-02 @ 20:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0