27 januari

Hallå! 

Igår efter skolan åkte jag och Caroline inöver staden och träffade Erica över en fika på Charm. Alltid roligt att få prata ut med tjejerna mina. Handlade även en massa mat innan jag åkte hem och gjorde en gourmet middag till mig och mannen.


Sitter på skolan nu, klev upp vid sex tiden och begav mig mot bussen. Carro hämtade upp mig i Timrå som den lilla ängeln hon är. Jag vart jätte lycklig över att slippa gå ännu mer :) Sålde även de sista skoterlotterna för en stund sen. Skönt för snart är det dragning. Jag har nummer 469 och hoppas verkligen att skotern blir min. Idag efter skolan ska jag bege mig hemöver Lögdö och hälsa på familjen och vänta på att Andreas kommer hem. Ska hinna färga håret så man blir lite nyfräsch här i vintertiderna. Nu ska jag fortsätta med teorin. På fredag har vi halkbana, börjar äntligen närma sig!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0