21 januari

Hejsan!

Sitter på skolan nu, ska ha teori om en stund. Har inte gjort så mycket under förmiddagen mest fikat och surrat på med Carro. Imorse var vi alldeles för lata för att ta bussen så vi knyckte Andreas bil istället. Vi kom nästan inte ut från gården för att det snöade så himla mycket inatt. Det var faktiskt riktigt spännande då vi fick backa ner hela vägen till postlådorna. Tur att Carro är en jäkel på att backa =) Vid fem tiden idag åker hela familjen in till staden och ska fira mammsen som fyller 40 idag på stekhuset med gomiddag. Efteråt blir det till att åka hem, fika tårta och testa hennes nya massagefåtölj. Måste sova över också eftersom Andreas inte lär komma hem ikväll och jag vägrar sova själv. Jag är inte fjompig bara sällskapssjuk, Arvid (som min bebis-mage blir kallad) har inte blivigt tillräckligt stor för att klara av hemmakvällar med mamma. Nä nu ska jag bege mig på sista lektionen och längta efter maten ikväll!
Hejsålänge

Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0