8 februari, söndag

hej.

helgen har varit kanon. i fredags åkte vi som sagt till per-arne och firade hans tjugofem års dag. han fick en massa paket och blev jätte glad :) jag och andreas åkte hem vid ett tiden och la oss framför tvn istället. på lördagen låg vi och drog oss ett bra tag innan vi klev upp och fikade. gjorde inte så mycket under dagen, åkte på bio på kvällskvisten och kollade på seven pounds. den var faktiskt bra men riktigt seg, andreas somnade efter halva filmen så jag fick sitta och armbåga han mestadels. haha, han är så söt. när vi kom hem så gick vi och la oss framför en film. idag har vi inte heller gjort så mycket, när jag klev upp vid ett tiden hade andreas redan hunnit varit och hämtat vårat nya kylskåp som vi bytt till oss utav rickard och johanna. det var jätte fint och jag vart jätte glad att äntligen få en frys! det har jag nämligen inte varit bortskämd med.. just nu sitter vi hemma hos mamma. vågade nänligen inte stanna kvar hemma eftersom det snöade som bara den. vi har parkerat volvon i garaget så den är varm och funkar som den ska imorgon när vi äntligen ska åka till våran barnmorska elisabeth :D vi ska lyssna på pluttenshjärta och mäta oss förstås. nu sitter andreas och rycker mig i armen, ska duscha nu och sen lägga oss så vi kommer upp imorgon. uppdaterar imorgon och berättar hur allt stod till med lillfisen :) natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0