13 februari,

Idag är det min och Andreas årsdag. Det har gått så fort men vi har haft en kanon år, nu ser jag fram emot en massa fler. Dagen har varit sådär. Imorse när jag vaknade mådde jag inte allt för bra. Sjukanmälde mig då istället och stannade hemma. Klev upp vid elva tiden då vi gjorde iordning pytt i panna och ägg. Det var jätte gott, efter det tog vi ut skotrarna och drog en sväng ner på byn. Besökte Camilla först men hon låg hemma och myste så vi åkte vidare till Johanna och fick i oss lite fika. När vi kom hem fick vi besök utav Emma och Johannes. Vi åt lite nybakad socker kaka som vi bakat en stund innan. Åkte ut mot säter så Andreas fick visa några härliga "häng drivor" som skulle passa Johannes och hans Assault. När vi kom hem började vi med maten. Det vart potatisgrattäng och korv. Jätte gott faktiskt!
-
Arvid/Elvira/Wilma är de namn som vi har i åtanken just nu. Någon som har något annat bra föslag? Det är ju lixom dags att börja fundera ut något riktigt passande just nu. BF kommer ju närmare för varje dag. Jag känner bebisen sparka livligare hela tiden nu. Visst är det härigt men den börjar få in några riktiga fullträffar då och då. Det är mamma inte speciellt tacksam över.
-
Just nu sitter jag ute hos mamma och pappa. Jag börjar jobba klockan åtta imorgon så då passar det bra att sova här. Andreas och jag hann iaf ta en mysig dusch innan han åkte hem igen. Jag ska snart gå och lägga mig så att jag är pigg imorgon bitti. Slutar redan vid ett, Robban ska på fest och det passar mig ypperligt eftersom jag ska på 70 års kalas hos Andreas morfar. Nu orkar jag inte sitta och lyssna på pappas snarkningar. Ska ringa hjärtat mitt och gå och lägga mig nu. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0