10 februari,

idag-
vaknade upp klockan sex på soffan i vanlig ordning.. det var bara att kliva upp klä på sig och sen väcka mannen så jag slapp gå till bussen. i timrå fick jag skjuts utav carro, kändes riktigt härligt att slippa gå överhuvudtaget i kylan. på skolan gjorde vi inte så mycket, vi fick en liten föreläsning och körkortstillstånd utav en kille vars jobb är förarprövare. vi slutade vid halv tolv och då åkte jag och caroline in till birsta för att äta lite på donken. efter det skjutsade hon hem mig till mamma och pappa. här har jag varit hela dagen, sitter just nu ovh myser med vincent i väntan på mat. ikväll ska vi nämligen till söråker och redovisa våra skoterlotter. det är dragning klockan sju också, jag hoppas att nummer 369 vinner ;D ikväll ska jag sova härute också, jobbar nämligen 8-17 imorgon. nu ska jag hjälpa till med korvgrytan, hejsålänge.


igår-
var vi hos barnmorskan. mamma fick följa med för hon ville höra på pluttens hjärta :) det var riktigt mysigt förutom stick i fingret förstås.. nästa gång blir det stick i armen också. allt såg bra ut iaf, plutten har växt sig stor och är nu 25 cm och hjärtat slog i 140, vilket var bra. efter det tog jag och gubben en skotertur mellan lögdö och indal. hämtade hem mach1 som nu står säker i garaget.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0