Tisdag 29 december

Hallå!

Nu är jul över och det vankas nyår.

Våran jul som firats flera gånger har varit toppen :) Alla även jag verkar har varit riktigt snäll iår. Arvid verkade gilla julen väldigt mycket för då fick han ju en massa papper och snören som nog var det roligaste. Vi hade inte riktiga tomten hemma iår, men nästa år kan vi nog lita på att han dyker upp iaf.

Nu är vagnen&bilen packad inför avresa till Åkersjön som sker imorgon 0800. Jag, lillebror&arvid åker upp imorgon bitti :) Vi stannar till i Föllinge för att jag ska äntligen hämta min fin skoter! Jag kan nog inte somna för jag är så himla glad, en vecka i paradiset med världens fräsigaste skoter! Erica och damerna kommer också upp imorgon så vi har planerat för lite fest på kvällen. Hoppas att turen är med oss alla imorgon så vi slipper sitta i nått dike på väg upp. På tisdag eller onsdag är vi nog hemma igen, Elin kommer upp på måndag från jönköping så det längtar vi också till.

Ikväll var jag, mamma&moa iväg till södra berget på lanseringen utav party lights nya katalog. Jag bokade ett party till den 21/1. Någon som vill komma? Har ni inte varit på ett förut borde ni verkligen komma :) Jag bjuder på tårta ;p Hehe.

Nä nu ska jag gå och ta mig en nattmacka innan jag ska försöka somna på riktigt. Kanske får ett mysigt telefonsamtal också?! Man kan ju alltid hoppas att det finns någon som tänker på en.

Natti natt, ha en toppen nyår!

Kommentarer
Postat av: Angen

ja ni är så välkommen =)

återkommer med datum och tid.

kram

2009-12-30 @ 09:49:30
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0