fredag 4 december

Hallå!


Idag var det då tänkt att gå på skolan, men de ringde ut andreas på jobb så jag fick helt enkelt stanna hemma. Vill ju inte direkt lämna min snoriga arvid till någon annan just nu heller. Vi blev rastlösa och skulle behöva åka in till birsta och handla på apoteket så vi beslöt oss för att åka förbi pernilla en snabbis och bli bjudna på fika :) Hon hade bakat hon, jätte goda lussekatter. Sen väl inne i birsta mötte vi upp camilla, tilda och angelica med lucas. Han är bara fyra veckor och jag fick hålla =) Ännu en stund när man blir alldeles berörd utav de små liven. Vi inhandlade en ny pyjamis till prinsen då han växt ut alla de andra. Köpte också en julklapp till arvids lilla flickvän :) Man kan ju inte hålla sig, hihi.

Efter lite shopping åkte vi till icamaxi och mötte upp pappa (andreas) vi handlade en massa gott. Tacos blev det iaf till middag och vi fick sällskap utan sara&robin. Kollade på idol, vart väldigt besviken då tove åkte ut.. Hon var min favorit :/

Nu ligger mina prinsar här och sover i soffan, ska väl ta och gå upp och lägga oss. Hoppas vi får sova ut imorgon :) Vet inte alls vad vi ska göra, men nått blir det nog. Arvid låter faktiskt lite bättre i förkylningen nu. Skönt, är så himla jobbigt att se han må dåligt.

Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja dem är ju så söt när dem är så små. Men det är dem ju när dem är stora med :)

Du får blinka lite till andreas och säga att du vill ha en till;)

Thihi..

Jaoo Tove var min favorit med men ikväll hoppas jag på att erik vinner. Men är ganska så säker på det. Vad händer för er ikväll? :)

2009-12-11 @ 10:26:18
URL: http://mammaangiie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja det är lätt hänt och det händer verkligen snabbt!

Ja vi är faktiskt bortbjudna men jag tackade nej till inbjudan, är så himla trött och ville bara vara hemma och ta det lugnt och titta på idol:)

Ja det hade varit kul att komma hem och se hur ni

bor med :) Men det kommer ju fler dagar kommer ju en helg med :) Vad ska ni göra i helgen då?

2009-12-11 @ 23:15:06
URL: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0