090823

Hallå!

Helgen har varit bra.

På fredagen hade vi barnvakt så både jag och andreas kunde gå på härefestivalen, med mig hade jag carro&erica. Vi hade en toppen kväll :) Kom hem välbehållna och nästan torra (hör och häpna)

Klockan elva klev vi upp på lördagen. Andreas b´jöd på en jätte god frukost innan vi åkte och hämtade lillprinsen för att fara på tildas dop. Det var i liden och det var jätte fint :) Hon va så söt lilltjejen. Blev kvar där ett bra tag då de bjöd på en massa gott fika. Klockan halv sju var vi iaf tillbaka i indal och käkade middag med mitab på häre. Jag och lilleman åkte sedan ut till lögdö för att vara med robban. Mamma, robban, jag och arvid åkte på en raggartur på kvällen. Skjutsade runt resterande delen av familjen och hämtade upp andreas i indal innan vi åkte hem för att sova.:) Han självklart med en runda på mc´donalds också ;p

Idag klev jag upp ganska tidigt för att vara med robban igen. Vi fick åter igen go frukost, pappa hade dukat upp en ordentlig buffé. Har nästan inte gjort annat än att slappa idag. Jo jag fick ett infall och började sortera och städa i mamma och pappas bokhylla där de har alla gamla kort odyligt. Hittade en massa kort med fina&roliga minnen =)

Nu har jag och andreas precis fikat kvällsfika. Arvid ligger sedan nio och sussar i våran säng :) Imorgon börjar skolan för oss två så han gör bäst i att ladda upp. Ska få låna mamma&pappas dodge eftersom min inte är klar från lagningen än :´( Snällt utav dom förstås, annars hade jag fått det jobbigt.

Nä nu ska jag och andreas somna till en film. Känner mig ganska slut och opeppad inför höst terminen.. Jag får hoppas att allt får gå bra nu med skolan/arvid/jobbet&bilen så vi får vara glada här hemma :))

Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0