090814

Hallå!

Veckan har passerat och riktigt fort den här gången. Andreas har hunit komma hem från en veckas arbete i Stockholm medans jag bara hunnit med två arbetsdagar och ett besök på bvc. Där fick vi veta att lilleman passerat 7 kilo närmare bestämt så väger han nu 7060g och är 61,5 cm lång. Jag är så stolt över våran lilleknodd som växer så det knakar.
Nu är det iaf fredag, den näst sista innan skolan börjar igen. Vart har tiden tagigt vägen?! Arvid är 9 veckor idag.. Det är nästan skrämmande vad tiden har gått fort.

Imorse vaknade vi iaf ute i lögdö, packade in arvid och mig själv  i bilen och for in till birsta. Där åt vi lite lunch på mc´donalds och kikade på lite kläder till mig. Arvid var världens snällaste, låg bara i vagnen och kollade i hela två timmar innan vi åkte på besök hos erica&ele. Vi stannade där en stund och inväntade att andreas skulle ringa och be oss hämta upp han på firman. Vid fem tiden åkte vi hemöver alla tre och sen dess har vi inte gjort så mycket, grabbarna ligger och sover i sängen för fullt så då får jag passa på att sitta här med mitt bloggläsande och tradera spanande. Ska lägga mig mellan dom snart jag också, vi hade nämligen tänkt kliva upp relativt tidigt och åka iväg till sättna och hejja på då pappa "moffarn" ska köra. Dom har kört hela dagen och just nu ligger han kvaletta, vilket är riktigt bra. Hoppas på finväder då det visst hade blåst och varit kallt där uppe idag.

Nä nu håller ögonen på att falla ihop, vart ett riktigt yrt inlägg ikväll men men.. Slänger in någon bild så det blir lite bättre :) Natti Natti!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker han börja likna dig lite mera nu :)

2009-08-15 @ 18:23:43
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja det är det verkligen :)

Den 6/12.. så jag har 15v kvar nu :P

2009-08-17 @ 22:42:04
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0