090811

Hallå!

Nu är inte klockan mycket inte.. Jag är vaken för att det är dags att pumpa. Tillgång och efterfrågan är ingenting som hör hemma här inte. Mina mjölkbomber producerar alldeles för mycket och vill jag inte åka på mjölkstockning är det bara att kliva upp i natten och just precis pumpa.. Känns lite extra surt att behöva göra det då jag har en liten söt sovandes pojke brevid mig som inte vill ha mammas maten. Jaja, jag får väl se det från den ljusa sidan. Jag får ju iaf lite extra tid över till datorn.
Ihelgen var pappa andreas hemma med oss. Vi grillade kött och myste på fredagen innan jag skjutsade andreas och jori in till byn medans jag och arvid agerade chaufförer hela kvällen. Bla, skjutsade vi in min mamma&pappa till bussen då dom skulle åka ner till markaby för att köpa en bil åt brorsan. Vi hämtade andreas vid två tiden igen för att åka hem och sova.
I lördags åkte jag ner till fagga och hämtade med mig lille vincent som skulle sova hos oss. jag vincent arvid och andreas åkte därefter till älven och badade, klappade kossorna och kollade på lindströms traktorer innan vi grillade hamburgare som vi åt i förtältet. Vid nio kom jennie upp och hämtade vincent igen som bestämt sig för att sova hos momman&moffen istället. Jag lämnade mina älskade pojkar för att bege mig inöver staden till ullis&erica. Det var krogen som stod på menyn, vid halv elva åkte vi neröver med mig som var nykter och chaufför. Vi landande inte förräns halv fyra hemma i Indal igen. Då kan jag säga att jag var lagomt trött och damerna jag hade med mig var smått sluta =D
På Söndagen låg vi länge, klev inte upp förräns vid halv ett tiden. Det vart en brunch och sen åkte vi till andreas mamma i matfors. Där bjöds det på go´mat och trevligt sällskap. >När vi kom hem igen somnade jag och arvid bums. Vaknade upp halv tolv, då var det bara att klä av oss och somna om.

Nä nu ska jag ta och försöka somna om igen så jag inte missar allt för mycket skönhetssömn. Natti!

Kommentarer
Postat av: Angen

tack tack =)

allt bra med er?

kram

2009-08-12 @ 05:23:36
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0