26 april

Hallå!

Idag har det varit en riktigt härlig och lugn dag, vaknade upp i Lögdö vid tio tiden. Klockan tolv fick jag besök utav Andreas, vi lekte lite med gogubben Vincent. Andreas fixade hans fyrhjuling och sen såg jag knappt röken utav dom. Andreas har åkt iväg och jobbat nu och resterande av veckan i Veja.. Jag hoppas för hans skull att han kommer tillbaka innan Torsdag för jag vägrar fira min födelsedag utan honom. Börjar faktiskt bli ganska nervös nu när körkortet närmar sig med stormsteg. Undra om jag klarar det? Gör jag inte det blir jag grymt besviken på mig själv. Jag vet att jag borde kunna allt nu..

Sitter som sagt på (jobbet) nu. Stoffe sitter och jävlas med Robban lite , så då passar man på att uppdatera här. Jag lovade att laga lillebror lite mat, ska försöka orka hålla det.

Imorgon är det skola för hela slanten. Dock ingen körning, men men. Efter skolan ska jag försöka betala några räkningar medans pengarna finns kvar.. Vart ju lite shopping på löningsdagen men det var jag värd. Nya skor handlade jag (spartansk stil) som jag velat haft jätte länge nu. Sen fick jag ju en ny telefon utav Andreas som jag förövrigt är jätte nöjd med =) Har varit som en liten papparazi idag, 8.1 megaoixlar är inget att klaga på iaf.

Nä nu ska jag som sagt göra nått enkelt åt lillebror och lägga blåbärt innan jag gör kväll. Natti Natti!

Nedräkningar!
Födelsedagen- 4 dagar kvar
Bf-37 dagar kvar
Barnvagnen-1 dag kvar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0