24 april

Hallå!

Idag har det varit en riktigt händelsetik dag.
Började med att jag försov mig, fick springa till bussen och när jag väl satt där ringde carro och berättade för mig att vi hade nationella prov om 40 minuter, Jag fick hoppa av i kovland i panik, ringde till vicky som turligt nog var i krokarna. Vi hann precis till provet och för mig gick det riktigt bra. Klockan varr halv tio när carro&jag var klara. Hon hade bilen så vi åkte in till Birsta och fikade frukost på Ikea. Efteråt var jag äntligen och köpte mina nya skor&min efterlängtade telefon. Det vart en 905c som jag velat ha ett tag nu. Det var min födelsedagspresent ifrån Andreas så jag får tacka så mycket!

Klockan ett åkte vi in till staden, tog en snabb lunch på Mc´donalds driven innan Carro skulle på möte med Frösunda. Det gick bra och i helgen ska hon jobba dubbelt med mig så hon lär sig lite =)

Vid fyra tiden åkte jag Caroline och Christoffer upp till mormor min. Där bjöds det på mat och det var paket bytning, hon åkter nämligen bort på sista april och firar sin 70 års dag i stockholm. Lite synd med tanke på att man alltid brukar fira första maj där uppe hos henne.

Vid halv åtta tog jag och Christoffer bussen ifrån Härnösand och Andreas plockade upp oss med bmwn i Torsboda. Vi lämnade utav Ståffe hemma i Lögdö innan vi äntligen kom hem. Så fort vi kom hem gick jag direkt till sängs och somnade ju självklart. Vaknade upp igen för en stund sen.. Nu är det Andreas som ligger och sover på soffan istället. Gopojken min :)

Imorgon har vi inget bestämt förräns vid halv fyra, då börjar jag jobba. Caroline, jag och Robban ska åka och äta på Bite Line hade vi tänkt. Jag hoppas att mannen min också vill följa med.

Nä nu ska jag väcka Andreas och gå upp till sängen igen. Skönt att sova! Hehe.

Natti Natti!

6 dagar kvar till 18 års-dagen
39 dagar kvar till BF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0