2 april

Hallå!

Idag vart det inte riktigt som planerat, eftersom jag är vikarie är jag ju ganska van vid detta. Så idag vart det till att jobba istället för skolan. Men vad jag vet så missar jag ingenting speciellt på skolan iaf :)

Igår efter skolan tog jag bussen hem till Indal, hann faktiskt äta lite middag med Andreas och mysa i soffan till filmen Rally brudar. Jag tyckte att den var riktigt bra men nu måste det ju komma en tvåa så man ser hur det går för dom :)

Mamma kom iaf och hämtade mig efter att hon varit på badhuset vid tio tiden, Andreas kunde tydligen inte följa med till Lögdö och sova där med mig för han "hade så mycket att göra hemma" Jo just ja. Men idag ska han iaf komma ner runt två tiden så vi äntligen kan skruva ner skötbordet och få med oss det hem. Vi börjar få allt för mycket små kläder som bara ligger överallt, vill kunna börja sortera lite innan lillen kommer =) Klockan tre ska vi iaf vara på föräldrarutbildningen så jag måste gå tidigare härifrån men Maria kommer vid två och täcker upp mig. Nu har Robban precis duschat och gjort morgon rutinerna så nu ska vi gå och kolla vad vi ska göra för go lunch. För nu kurrar det i både min och hans mage. Ska inte göra så mycket mer idag, följer iaf med hem till Indal inatt. Imorgon är det ju skola och direkt efter det mer jobb (som inte var planerat) men det är klart man ställer upp och får lite kosing. På lördag fyller Jori år så då ska jag iaf inte jobba, lär nog bli någon god matbit inne istan framåt kvällen =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0