19 april

Hallå!

Idag klev jag och mannen upp relativt tidigt, gjorde i ordning pannkakor innan det var dags att ta tag i lite saker. Andreas var nere i källaren och donade medans jag tog tag i en utav våra ytterväggar som fortfarande är omålade. Började skrapa och är långt ifrån klar men nu har jag börjat iaf och det känns bra.

Vid sex tiden åkte vi neröver Lögdö, Andreas hade köpt mig en bingolott i hopp om en ny bil men inte då. Tyvärr ingen vinst den här helgen heller. Medans jag spelade åkte Andreas med min bmw till Mitab där han skulle försöka laga mitt avgasrör. Tyvärr gick inte det då vi behöver beställa en helt ny bit. Synd för mig för då vart ju jag en tusing fattigare :/ Men det måste ju fixas för jag vill ju gärna att bilen ska gå igenom besiktningen.

Andreas åkte hem vid halv tio tiden. Jag stannade kvar här så jag skulle slippa åka bussen imorgon. Det tar närmare två timmar bara för att ta sig till Timrå från Indal.. Skönt att det bara är 11 dagar kvar tills jag förhoppningsvis får mitt körkort. 

Beställde förresten en massa kläder ifrån ellos idag, och för en gång skull var dom till mig själv och inte till lillen. Jag hoppas dom kommer snart för det var en hel del klänningar som inte skulle sitta allt för fel på den här stor magen faktiskt :)

Nu har jag precis duschat, tvungen att kika in här innan det blir till att sova.

Nä nu kallar sängen, Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0