18 april

Hallå!

Igår kväll vart det en lugn kväll för mig och Carro. Började med mat på bite line vid halv åtta tiden, var klar vid halv nio. Proppmätta rullade vi nästan in på ica ocyh handlade gotta. När vi kom hem till indal däckade vi nästan i soffan, orkade förvånadsvärt proppa i oss lite karrameller och spela lite kort. Vid tolv tiden gick vi upp och kollade på film i sängen, jag måste ha somnat ögonaböj för vad filmen handlade om minns jag inte.


Imorse vaknade jag vid elva tiden. Carro var redan vaken och nere, var bara att kliva upp och äta frukost. Vårstädat lite ute på gården har vi gjort också :) Andreas och Kalle hade nämligen bara kastat ut allt som var våran förra vägg ner från fönstret. Självklart ska tjejerna få skit jobbet. Slängde iallafall allt på eldhögen, och det var inte lite bråte, så duktiga tycker jag allt att vi var. Efteråt bestämde vi oss för att åka utöver birsta då klockan bara var ett. Eftersom Camilla och Robin fick en liten tös igår måste det ju inhandlas lite tjejkläder :) Hämtade upp Erica efter vägen. På birsta var det en hel del folk, men jag hittade ändå det jag ville ha. Blir till att åka inöver med andreas imorgon så han också får vara med och välja ut nått fint till lilla Tilda. Efter en fika på charm hade klockan hunnit blivit fem och Carro skjutsade hem mig till Lögdö. Där var helene och hon hade med sig en massa mamma kläder till mig som hon och hennes syster haft. Det fanns en hel del fint och användbart så det tackar jag jätte mycket för. Andreas kom neröver vid halv sju tiden, då hade mamma gjort iordning mat så vi åt där innan vi rullade upp mot skogarna igen. Just nu sitter jag och väntar på Andreas som åkte till Joel för att hämta några kabelskor och då passar ju jag självklart på att uppdatera här, ikväll blir det en massa mys eftersom det var så himla länge sen. Jag ska snart gå ner och ta fram jordgubbsglassen ifrån frysen och bädda ner mig i soffan. Jag hoppas också att canal+ har någon bra film att bjuda på ikväll =)


Imorgon blir det ju förhoppningsvis Birsta så vi kan svänga förbi och hälsa lilla Tilda välkommen något mer vet jag inte än.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0