16 april

Hallå!

Idag har det varit jobb för hela slanten. Men vi har mest tagigt det lugnt, varit inne eftersom det har kräk snöat ute. Vid halv tre kom mamma och skjutsade in mig på mödravårdscentralen. Sista träffen med föräldrargruppen, lite tråkigt faktiskt nu när man har setts fyra gånger. Vissa kommer man ju träffa på igen på bvc men jag kommer nog spana in familjeliv ännu mer nu bara för att se hur det går för alla =) När mamma slutade vid fem åkte vi raka vägen till Sunås, var hallon och blåbärs kväll där hos en tjej. Det var johanna som ringde och lockade med oss igår eftermiddag och när det är bebis kläder måste man ju spana. Dom hade en massa fint men det blir till att beställa när min bebis har kommit ut så man vet vad det är :) Fick en hel kasse med smått&gott till lillen utav johanna, jätte fina bebis kläder som jag vart jätte glad över =D

På hemvägen stannade vi förbi hemma i Indal, kollade vad fint andreas hade gjort med väggen. Nu var hela ute och det vart ett helt annat rum, jag visste inte ens att vi kunde få så pass stort. Och jag vart extra glatt överraskad när jag såg att han hade städat. Han är för go min lillgubbe =)

Jag har precis duschat, har suttit och spelat kort med mamma nästan hela kvällen så det blev lite sent.

Imorgon ska jag till mvc på koll halv elva, "morfar" ska få äran att följa med den här gången. Han vart så glad när jag frågade honom, jag förklarade att det bara var rutinkontroll men hela han skiner som en sol nu =) Hoppas lilleskrutt vill vara vaken och göra lite ljud då imorgon.

Ihelgen hoppas jag att vi ska fixa det sista på bmwn inför besiktningen den 23, ståffe var ute i garaget och kollade om robban hade nå fräscha sommardäck och tydligen ska det finnas nå halv nådiga till den. Hoppas min karl är villig att dra på dom också då, känner mig inte allt för smidig till att göra det själv just nu =D 

Nä nu sparkar min bebis för fullt och den försöker nog säga att det är dags för oss att sova. Jag kan hålla med, det har ju varit full rulle idag. Sov gott, Natti Natti!

En relativt nytagen bild på bjässen. V33 (32+5)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0