14 april

Hallå.

Veckan har börjat bra. Jag har redan fått ett par arbetade timmar :) Passar jätte bra nu när det är påsklov och allt. Mamma, robban, helene och vincent kom och hämtade upp mig i indal igår vid två tiden. Jag skulle börja jobba för jennie vid halv fyra så det passade kanon. Vi åkte iväg och raggade runt på staden. Var upp till sidsjön och spanade in alla fina husen. Efter det vart det självklart en vända på mc´donalds. När vi väl kom hem var klockan fem och mamma drog iväg för att handla pizza åt oss. Efter maten kom andreas ut och det vart kortspel hela kvällen.

Idag klev jag upp vid tolv tiden. Helene skulle på personal möte vid två så jag får passa på att hoppa in här med robban då =) Vi ska snart ta och gå ut på en promiss men vi har precis beställt ägarbytarpapper till bmwn som han inte hade. Passar på att skriva här då medans man ändå sitter. Andreas åkte iväg till Frövi på jobb idag och väntas inte komma hem förräns på fredag. Lite ledsamt nu när jag är ledig och allt men det är bra att han tjänar lite pengar :) Jag har haft funderingar på att åka upp till mormor idag, får se om mamma kan skjutsa upp mig sen i eftermiddag. Jobbar nämligen på torsdag och jag vill ju kunna stanna iaf en natt. Erica kommer hem idag också, jag hoppas att hon ska ha tid att hitta på nått med mig innan lovet är slut =) Skulle bra gärna vilja dra en sväng på birsta men det känns lite tungt när det börjar tryta i börsen. Får ta det när löningen kommer. Jag har också bestämt mig för att köpa en ny telefon. Eller ja, andreas ska få köpa mig en ny telefon. Det ska bli min födelsedagspresent =)=) har kollat ut den där sony ericsson c905i. Någon som har den och kanske kan göra ett uttalande om den? Jag tror att den är bra, blir perfekt med 8,1 megapixel nu när bebisen kommer så att man kan dokumentera allt =D

Idag är det 49 dagar kvar till beräknad nedkomst för lillen :) Jag tycker dagarna rullar på rätt bra, v18 ska vi få vagnen och sen är lillen mer än välkommen att titta ut =)

Nä nu vill robban ut, han har ätit upp alla godsaker vi hade med oss in hit så jag förstår honom. Vi har ju tur med vädret idag igen så det är väl bäst att passa på.

Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Eleine

Du har tur du att karln fick fara till frövi, min sitter bara hemma och slöar.. haha

2009-04-15 @ 11:09:39
URL: http://annaelisabetheleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0