12 april

Tjena!

Igårkväll vart det ju middag hemma hos mamma och pappa igen. Dom bjöd på tacos och en massa godsaker efteråt. Andreas passade på att svänga förbi mitab efteråt och hämta en sugpump. Eftersom att det numera är vår har vi fått vårvatten i våran lilla källare.. Andreas har försökt med allt för att få ut vattnet men nu med pumpen gick det gallant. Nu är det torrt och fint igen =) Vi var klara runt elva tiden, då åkte vi bort till joel och spelade lite kort. Det vart ett långt spel, vid halv tre kom vi hem igen och som vanligt gjorde jag misstaget att slå på en film. Andreas somnade på stört medans jag låg klar vaken till fyra då filmen äntligen slutade.

Imorse vart vi väckta utav att kent ove kom hit på besök vid 11 tiden. Andreas klev upp medans jag låg och drog mig ända fram till tolv. Idag är det också jätte fint väder och man blir så himla mycket piggare bara av att det är lite sol. Hela 11+ grader har vi mätt upp här uppe i kävsta. Andreas sitter ute och jag tror nästan att han har somnat i solen. Jag ska strax gå ut och joina han. Vi ska försöka bli kvitt hela väggen idag också så vi kan börja använda rummet igen. Alla saker vi hade där förut är numera i vårat sovrum.. Som om det inte vore litet redan innan. Nä men nu ska jag göra ett ryck :) Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0