hejhej =)

fredagen-

vart en lugn och skön hemma kväll med älsko framför tvn med en massa gott =) somnade tidigt.

 

lördag-

vaknade vid tio tiden.. gick ut och började städa cabbyn, den vart jätte fin :) efteråtvart det bara lök tills det var dags för mig att bege mig på personalfest, laddade väskan med en massa gott och for med pappa till sörberge för att hämta upp linda. när vi väl kom till nöjeshallen var vi dom första, linda vågade inte gå in så vi satt ute i kylan och väntade.. efter ett tag var hela gänget samlade, dock inte chefen som mådde dåligt :/ men vi hade jätte roligt iaf, började med en tre kamp som inleddes med lite skjutning. vi övergick till fotbolls simulator för sist men inte minst rida på en rodeo tjur.. det vart en hel del glada skratt och värk på stjärten :) kvällens höjdpunkt var maten som bestod utav fläskfilé och potatisgrattäng. vi på mc´donalds är tydligen matglada och vräkte oss proppmätta. tog en stund innan vi samlat ork att gå över till bergsgatan och börja festen hos desiré =) hon hade en super fin lägenhet på bergsgatan då alltså, med såna flashiga grejjer som singstar. eftersom alla var mer eller mindre nyktra fick självklart jag ta modet och sjönga de första låtarna. jag tror jag släppte lite på spänningen med min okpntrollbara vackra stämma :D vart kvar där till klockan halv tolv, då begav vi oss ner mot staden för att göra krogen osäker. väl på oh´larys hittade jag robin och följde med honom till mannen min. vi skulle in på svenssons men det var så himla mycket folk så vi gick på subway tröck en macka för att sen åka hem med maitan.

 

söndag-

fick sovmorgon, klev inte upp förräns tolv. fick frukost av mannen som bestod utav pyttipanna =) åkte till indal, hämtade kalle för att sedan skjutsa in honom till stan. käkade på texas och vart proppmätta. åkte hem och bara myste till det. har precis kommit ur en bastu som var riktigtvälbehövd eftersom jag är så satans förkyld..  mai kom hem för en stund sen, fick se vad hon hade handlat åt oss. hon har nämligen varit i göteborg och spenderat en massa pengar och hua vad fint hon köpt :) nu ska jag joina my hun in our bed. natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0