try me

hej igen. nu när mannen är borta finns det inte mycket att roa sig med, man brukar ju säga att då katten är borta dansar råttorna på borden. men inte här inte, som den arbetsamma kvinnan jag är har jag städat våra 2 rum och diskat! dagen på skolan gick riktigt fort, trots att jag missade sovmorgonen alltså. slutade tidigare än vanligt för vi knäppte kort till skolkatalogen, vi är ju bara elva i klassen så det gick fort xD när jag kom hem pluggade jag lite glosor eftersom engelska är mitt favorit ämne måste man ju visa sig duktig för den nya läraren :) ska ut och städa mer i köket snart, imorgon är det nämligen hudvårdsparty hemma hos mig :) jag är värdinna och det kommer blin super mysigt. har redan beställt ett sett för femtonhundra spänn.. känner att det redan börjar sina i plöskan.. löningen kommer ju inte förräns om tio hela dagar. men man får väl leva lite snålare än lyxen jag och andreas levt med hittils. jo förresten, mäklaren ringde till mig idag. jag är så himla nöjd att det är mig han ringer till och inte andreas. jag har redan förklarat för honom att det är jag som sköter snacket och andreas bara står för kulorna. haha, iaf tanten ville ha mer än det bud vi redan lagt.. men vi får se, säter är ju lite för mkt offside till indal.. och det är ju där vi vill bo :/ men vi får se hur det löser sig, tanten har inte fått några andra bud så till slut kanske hon måste ta vårat bud =D gud vad jag spårar ur här, det märks ju att jag inte blivigt lämnad ensam på länge.. ska göra ett ryck i köket nudå. lär säkert komma fler uppdateringar under kvällen! see you.

 

 

andreas, bubblan min! skynda dig hem. / s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0