tidsfördriv

50 frågor

 

senaste:
1. mening du sa: "jag älskar dig"
2. personen du pratade med: andreas
3. du fick sms av: maitan
4. du kramade?: bejbii


idag:
5. kläder: långkalsonger,jeans, linne, tjocktröja, jacka :)
6. bättre än igår: Hell no :p


imorgon:
7. är det: torsdag
8. planer: skola sen work..


favorit:
10. nummer: 3
11. färg: svart/vit/röd
12. årstid: sommar&vinter


frågor och svar:
13. saknar du någon? mamma
14. humör för tillfället: dyster inför morgondagen
15. det första du gjorde i morse: stressade
16. vad åt du sist? glass 

17. vad irriterar du dig på? folk som snackar skit och ljuger
19. vem tänker du på just nu?  mig själv
20. tror du att personen tänker på dig med? haha
21. vart reste du sist? usa i vintras
22. vad gjorde du igår kväll? jobbade..
23. liknar du din mamma: vi är tvillingar!
24. ler du ofta? somfan, mest hela tiden 
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kreativiteten
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? alltid!
27. i vems säng sov du i natt? andreas/min
28. vilken färg har din tröja?  svart linne..


sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? aa
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? nej
31. gråter du när du skadar dig? ibland


lycka:
32. är du en glad person? ja nästan jämt
33. vad gör dig glad? glada människor, trevlig omgivning, humor.
34. önskar du att du var lyckligare? nej
36. kan musik göra dig glad? njae
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? japp :)
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? ja :)
39. har du en pojkvän? den bästa
40. är du nöjd med att du älskar hon/han? nå otroligt!
41. är du kär? ja men nå så mkt jävulskt!


hat:
41. vem hatar du verkligen? ingen..
42. har du någonsin gjort en hat-lista? nej det tror jag inte
43. är du en mobbare?  har nog varit ganska elak i mina dagar..
44. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? njae, kanske
45. har du blivit sviken någon gång? ja det har jag.


Skolan:
46. gillar du skolan? ja det gör jag :)
48. värsta ämne?  matte xD
49. har du spytt i skolan nån gång? nej!
50. är skolmaten god? jag tycker det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0