regn&rusk.

Igår gick jag bara i skolan till halv tolv. Riktigt skönt! På vägen hem träffade pappa i Timrå så han bjöd först på lunch på eon och sen fick jag lift ända hem :) Dagen spenderades med lite tvätt&städning. Fick även lite sällskap av Mats en stund :) Vid sex tiden åkte mamma och jag iaf iväg till lv5. Hade kårafton med Bilkåren. Fick höra en massa om Missionen i Afganistan som mamma har sökt till.. Aldrig att jag släpper iväg henne till en massa tallibaner iaf.. Vi fick åka hem ganska tidigt eftersom mamma skulle åka till Umea med lastbilen. När jag väl kom hem vart jag ensam, andreas ringde och sa att han vart sen.. vaknade vid fyra tiden utav att han kom hem. 

Idag har det varit riktigt lugnt, taskigt väder men vi har ändå bara övningskört och tränat på teorifrågor. Slutade tidigt idag också eftersom vi var så super duktiga. Andreas kom och hämtade mig vid tre tiden då det bar av hemmåt :) Tog min nya stereo och stoppade in i cabbyn, vart riktigt bra. Gick in och käkade för att sen gå ut och fixa mer men efter maten somnade både jag och andreas på stört i soffan.. Vaknade till för en timme sen typ, har precfis tagigt hand om disken. Ska väcka mannen nu så vi tar en snabb dusch innan sleeptime :) 

Imorgon börjar jag inte förräns 09.20 slutar vid tre tiden. Ska på husvisning i Säter efteråt :) Hoppas att det kan bli någonting den här ggn iaf. Nu ska jag kila, natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0