på skolan.

sitter just nu i fika rummet på ttc med våra splitter nya bärbara datorer. eftersom jag sitter med i alla dess skolråd som finns att sitta med i fick vi förra året höra att alla andra klasser har egna datorer så då undrade jag varför vi på fordonsprogrammet inte också skulle ha egna? det var för att vi inte hade frågat efter några. men efter mycket om och men så har vi nu fått sex egna datorer! väldigt passande eftersom vi har ganska sega dagar här borta på ttc :) kom till skolan vid kvart över åtta, började med att jag och caroline fick åka ut och köra med ammi. gick riktigt bra, en massa rännande på motorvägen osv.. sen dess har vi bara suttit här och kikat. har lunch om tjugo minuter, då ska jag caroline och hjärtat mitt på eon och äta nått gott :) slutar skolan runt tre tiden, lär ju få sluta tidigare men då ska vi iaf åka till birsta och spana. ska fortsätta kika runt här nu :) hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0