not close to me

kom alldeles precis hem! dagen har varit slitsamt,hård och innehållsrik. började dagen med att kliva upp i tid för en ggn skull. kom till skolan vid fem över åtta. började med lite arbetsmiljö, sedan gympa, tätt följt av lunch och samhälle för sista lektionen i svenska. nör man då tror att dagen ska vara slut så har man fel. satt min söta lilla rumpa på bussen till stan för att hårt knega in mina hårt sparande pengar på mc´donalds. fick jobba första gången på sj, det var riktigt roligt! fick stå i driven hela dagen och det var as roligt. med tanke på att det var min första gång var jag grym =) hoppas jag får jobba där något mer. efter jobebt åkte jag, fred, emilia och july in till storgatan för att gå på kampanjmöte med hela s-vall. det var riktigt roligt, fick prov smaka alla de nya kampanj hamburgarna som börjas säljas imorgon. vann även ett litet pris i en "undersökning" eller vad man ska kalla det. klockan halv tio när vi var klara stod älsklingen utanför och väntade :) ska hoppa in i duschen nu för att försöka få min skönhetssömn som jag inte fick igår!! började nämligen kolla på sex and the city filmen och den var ju ruggigt bra, kunde inte för fem öre slita mig ifrån den. till slut klockan ett slogs mina ögon igen.. får hoppas på bättre lycka ikväll =) går bara 0800-1130 imorgon så det lär ju komma en uppdatering! see you.

 

andreas nilsson <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0