my loverboy

idag har skolan varit riktigt okej, haft två prov som har gått kanon. första lektionen var inställd så hade en massa tid att träna :) slutade vid tre tiden, då go mamma min kom och körde hem mig. väl hemma har jag itne gjort så mycket, umgåtts med jennie och roban ett tag. tagigt en promiss, lagat mat osv :) nu sitter jag bara och väntar på att min man ska komma hem! han tackade nej till jobb för att få komma hem en natt. jag blir så glad, han har varit borta alldeles för länge nu tycker jag. han borde vara hemma strax så ska bara kika här en snabbis för att sen fixa fram en massa gourme fika åt honom :D 

_

imorgon går jag bara halv dag, ska även till indal med hela klassen för vi ska kolla på gamla traktorer hos traktor lindström! helgen blir nog hyffsat lugn, imorgon kväll kommer erica förbi och då ska vi mysa :) jobbar på lördag mellan 11-17 men det ska nog gå bra =) ska fixa fika nudå, kolla på den här länken bara så blir ni nog extra sugna på fika ni med.. haha.

_

http://www.kossan.se/roliga-filmer/rejaela_broest___talangjakt.htm

 

mumms! höhö, vilka brön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0