kort inlägg.

hej, klockan är mycket och jag är vaken än.. kom hem från jobbet vid tio tiden, mammsen kom nämligen och hämtade mig. när jag väl kommer hem är man fortf ensam, ingen man som syns till.. suck och stön, har ist suttit och pluggat lite samhälle eftersom jag har prov imorgon :) på skolan idag har vi varit ute och kört, vart en massa snurrande inne i stan för en ggn skull! känns riktigt bra. 

kom alldeles precis ut från duschen, ska gå och lägga mig hade jag tänkt mig. fick massage av mamma förut så inatt kommer jag nog sova gott :) 

imorgon börjar jag inte förräns 0920 och när jag kommer hem måtte mannen min vara hemma iaf (= natti natti, kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0