körskolan =)

sitter på skolan nu, så jävla praktiskt med bärbara datorer. vi gör allt på dom nu förtiden :) sitter just nu med en massa körkortsprov, går riktigt bra. själv tycker jag att det är ganska lönlöst att hålla på när det fortfarande är 6 månader kvar tills jag får ta mitt och jag redan är på fas f.. men vi ska ju bli yrkeschaufförer så..

idag slutar jag iaf halv tolv :) riktigt skönt, andreas ska komma och hämta mig så ska vi hem och fixa bmwn lite :D körde in den i garaget igår och tvättade upp
den, nu har den stått länge men när jag är klar med den så är den som ny =) andreas och kalle började bygga på förstugan igår oc kså, den kommer bli stor som bara den!

fick även papper från pliktverket igår, dom hade gått igenom mina svar och fann mig lämplig till att ansöka om mönstring. så nu får vi se :D var riktigt kul, hoppas verkligen att jag kommer in..


på lördag ska jag på personalfest med donken, vi ska på nöjeshallen i s-vall först, köra en tre kamp sen käka lite middag. på kvällen blir det partaj hos desire =) efteråt ska jag dra till pernilla&robin där mannen och alla förhoppningsvis är.

nu ska jag fika, hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0