I´m loving it

igår vart det en jäkla massa mys, mannen kom hem till slut och även erica vågade sig ut =) invigde våran ny vagn kabesafiren med en massa film tittande och chips ätande. sov dock inne, den riktiga invigningen får då alltså vänta en stund till. 

_

idag vaknade jag helt sjukt utav mig själv innan alarmet började, jag vet inte alls vad jag fick för fnatt men jag kunde absolut inte somna om.. klockan var 0920 men som tur var vaknade erica också och höll mig sällskap :) vart en snabb dusch eftersom det var iskallt, andreas hoppade över medans en annan var tvungen.. fikade med hela familje, vart våfflor med grädde och hallonsylt. en otroligt bra start på dagen med tanke på att jag började jobba 1130. på jobbet gick allt fort och bra som vanligt, lite för mycket folk bara.. jag förstår inte hur folk kan ha pengar kvar så här innan lönen. lönespecen som låg inne på personalrummet var itne ett dåligt tillskott på vad som väntas heller :) ikväll bestämmde jag och andreas oss för att ta en lugn hemmakväll och det kan man verkligen säga att vi har det.. vaknade precis upp ur soffan där jag har legat och halvsovit mig igenom miss secret agent. hur bra film som helst synd att man bara har sett den några hundra gånger för mycket! andreas ligger fortfarande som en slö katt och sover på soffan. han är så söt, men måste nog väcka han  snart för att vi ska kunna somna i sängen istället.

_

imorgon har vi inte gjort några som helst planer, hoppas att jag får fara upp till indal och umgås med alva innan hon åker hem till matfors igen bara =) 

_

nu ska jag slänga av mig kläderna och väcka min man :) hoppas alla har en super mysig kväll! natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0