hudvårdsparty

Hejhej, Klockan är ganska mycket nu och sista gästen har precis åkt härifrån. Som jag skrev igår har jag haft hudvårdsparty med hjälp utav Cecillia Ekerhall en hudvårdskonsult för Mary Kay Cosmetics. Jag är just nu övervällad med produkter, förhoppningsvis underbara saker med tanke på dess pris. Men ska man ligga på topp så kostar det =D Det har varit en toppen kväll, fyllde alla platser till slut eftersom vissa hoppade av i sista stund. (Erica, känn dig träffad) Men det gick bra iaf, kommer ha ett till party om ett tag så då jäklar ska du med :) Handlade som sagt ett sett förra gången för femtonhundra spänn, den här gången kom jag lite lindrigare undan med lite handkrämer och make-up. Köpte även lite puder och grejjor till nästa gång. 

_

Har försökt att ringa mannen min som en dåre nu, men han verkar ha somnat.. Hehe, inte svårt att tänka sig med tanke på hur han jobbar nu. Han berättade idag att dom förhoppningsvis får åka hem imorgon :) Nu när han har jobbat hemma så himla mycket har jag vant mig vid att alltid ha honom i min närhet.. Och jag gillar inte alls att sakna honom så! 

_

 Idag gick jag på Ttc från 0810-1100. Nästan ett löjligt schema vi på fordon har.. Men man ska väl inte klaga när man för en gång skull får ledighet. Vart en lugn dag med bilåkande, körde till Indal på lite Soght Seeing, visade vart jag och andreas ville bo osv. Mamma hämtade upp mig på skolan med sin tradare så fick jag åka med henne till fyra tiden. Då bytte jag lastbil och fick åka med pappa hem ist. Väl hemma vart det en massa städande, gjorde köttbullar&makaroner innan Cecillia äntligen kom. Hon målade mig fin innan alla andra hann komma.

_

Imorgon går jag heldag på Ttc, blir förhoppningsvis till att köra lite. Börjar jobba halv fem så det blir ett stressigt schema. men då håvar man ju in dom stora päsingarna också, hehe!

_

Bubblan min, skynda dig hem! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0