helgen är äntligen här! =)

idag vaknade jag vid fyra utav att andreas åkte iväg på jobb. så himla typiskt med tanke på att han kom hem igår vid tio tiden.. fick iaf sova tillsamans. iaf jag somnade om och klev upp vid 0720- åkte till indal med hela klassen för att kolla vad traktor lindström hade för fränt. det var riktigt roligt han hade en hel del juveler =) åkte tillbaka till ttc, fikade och pillade på datorerna. nu sitter jag på skolan, väntar på att mamma ska komma och skjutsa mig hem. ganska lökigt med halvdagar, jag ska bara hem och mysa. ikväll hoppas jag innerligt att andreas får komma hem igen. erica tittar iaf förbi så det blir filmtittande och snacks ätande xD imorgon jobbar jag mellan 11-17 efter det blir det nog också lugnt med tanke på att lönen inte har kommit än. nu ska jag åka :) hejsålänge

måste bara ladda upp nått riktigt coolt, efter att ha läst bellas blogg var jag bara tvungen att testa hur mina och andreas barn kommer se ut :) ganska söta faktiskt!

ARVID

 


 TINDRA

tindra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0