crawling,

igår var det en riktigt lugn dag på skolan, backade med lastbil&släp hela förmiddagen tills det vart lunch. mamma hämtade mig så for vi in till birsta, där käkade vi först på max för att sen dra en vända på birsta city. inhandlade en hel del underkläder, presenter åt vincent och en jätte fin skjorta :) fikade på charm inna jag började jobba. hade det hel sressigt med tanke på att vi var underbemannade en fredag efter löning.. slutade iaf halv åtta och det gjorde erica också, vi satt oss på en buss till staden för att fixa till oss i g-holm innan en sen matbit i staden. kvart i tio hoppade vi på bussen mot indal, åkte till joel där det var ett himla drag. hade riktigt roligt där ett tag tills tröttheten satte in. ringde mamma så hon kom och hämtade mig, andreas&erica. kom hem och myste lite innan jag tvärslocknade. 

 

imorse vart jag väckt vid elva tiden. låg självklart och drog mig i cirkus en timma. när jag äntligen klev upp fanns bara en sak för mig, duschen! oh gud så härligt. efter duschen drog mamma, stoffe, jag, andreas och erica iväg till Indal. andreas bjöd oss på pizza för att sedan åka och kolla på ett potentiellt hus =) lämnade av andreas i indal och så for vi till birsta. köpte smörgåstårta eftersom vincent och robban skulle ha kalas. skyndade oss hem för att hinna slå in alla paket innan gästerna skulle komma. vincent fick en hel del roligt och jätte mycket fina kläder :) nu är han stiligare än aldrig förr, 3 år och redan en don juan! faster vart riktigt rörd. nu sitter jag iaf hemma, andreas ligger i sängen och väntar på att jag ska skriva klart. hade planer på bio förut men de dog ut ganska snabbt när vi la oss i soffan. tänkte slå på en film snart, har skickat lillebror till sörberge föär att handla en massa gott. hoppas han kommer snart :) imorgon lär vi åka upp med kabe safiren till åkersjön kanske kommer en uppdatering efter det. hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0