batman (y)

helgen har varit kanon, i fredags tog jag jori och andreas med cabbyn till rönnsjön för lite fiske. vart en massa goda kolbullar och besök utav joel, emma&johannes på kvällen. vart inge fiske förräns på lördagen, men ingen fisk som ville nappa inte.. kom hem vid sex tiden utan fisk men med en massa okända nummer på telefonen ist. vart till att tvätta upp mercan lite snabbt för att folk skulle komma och kolla. vart tyvärr ingen affär så vi åkte med thomas till kovland ist. annika och mattias hade nämligen en liten inflyttningsfest :) åkte på big boy vid två innan det vart hemfärd. igår vart det en halv lökig dag, jobbade mellan 14-18. vart en bio efteråt med sara, robin&jori. såg den nya batman filmen, ruggigt bra måste jag säga! den var slut halv tolv så när vi kom hem var det bara att sova. 

 

kom alldeles nyss hem, har suttit med andreas på firman ett bra tag nu. han, håkansson och pa är på väg till umeå nu för att sälja andreas bil till någon finne.. jag och mamma ska strax åka dit också, eftersom mamma jobbar där så ville hon ha sällskap istället :) blir nog bog boy i härnta skulle jag tro. men nu ska jag byta till mjukisbyxor så ska vi pysa :) kanske blir en uppdatering om hur det gått ikväll om vi inte blir för sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0