äntligen helg.

idag är det äntligen fredag och jag sitter kvar på skolan trots att jag slutat. det är bara andra skolveckan som är avklarad och jag sitter kvar och gör klart lite saker. jag måste säga att jag känner mig lite skötsam :) men läget är så att jag v'äntar på att min andreas ska sluta jobba så ska vi pysa in till birsta. ska byta ett par byxor till pappa som han fick i present eftersom han fyller 51 år idag :) han ska på fest ikväll och då måste ju jag och morsan piffa till han lite. själv vet jag inte alls vad som händer ikväll, är himla sugen bara på att gå på bio eller liknande. men vi får se, någonting lär det ju bli :)

igår var även jag, andreas och mamma till säter och kollade på ett hus som är till salu. det var himla litet och sött. dock ingen tomt vilket är ett stort minus i kanten. det låg precis granne med micke.. men men, får man det för rätt pengar är det ju inte alls fel iaf. duger gott och väl åt mig&mannen =)

nu är jag så himla hungrig, blir till att äta på max så fort man kommer till birsta :) hejsålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0