wohuu, full rulle!

hejsan, idag sov jag tills klockan vart tio och min man ringde och väckte mig.. var bara att kliva upp och fika lite med mammsen :) vi bestämmde oss för att åka inöver birsta och kolla lite. hämtade upp carro i timrå och begav oss först till mediamarket, där fyndade jag ett play station 2 med buzz spel och singstar. åkte vidare till ica maxi, åt lite korv och handlade en massa mat. var in en snabbis på heca och provade en massa nya skoterkläder, andreas har ju nämligen utlovat nya skoterkläder denna sässong och det tackar man ju aldrig nej till. hittade en massa fint men som sagt det hinner säkert komma ut en massa annat nytt&snyggt innan det är dags. 

 

efter detta åkte vi då hem och började pilla med inställningarna på plat stationet. det gick kanon och snart var jag och carro i full gång med mickarna, när andreas kom hem spelade vi buzz alla tre + ståffe. jag spöade skiten ur alla och vann klockrent :D middagen bestod utav tjockpannkaka och fläsk. efter maten åkte carro hem och jag och älsko myste till det tills jag skulle sitta med robban. började jobba nio som varje kväll och ska sitta tills ett tiden. då kanske ni undrar vad jag sitetr här i? jo han somnade lite tidigare :) är inte bara skönt för mig utan även för honom, han har inte sovit nästan alls de senaste tre dagarna.. tycker synd om lillstackarn. men nu ligger han faktiskt och drar stora långa stockar :) det var sista kvällen för mig, känns skönt och nu är det lång helg att se fram emot. 

 

andreas satt förut idag och snackade om någon bio imorgon, han ville se den nya bond filmen och självklart ska vi se den om han vill det :) på lördag återstår ju då den feta halloween festen som vi så länge sett fram emot. en liten fågel viskade i mitt öra att robin, pernilla&kalle ska vara pistvakt. kände direkt klumpen i magen att jag valt fel som ska vara något så lamt som en prinsessa. men som den lilla prinsessan jag faktiskt är så kommer jag nog glänsa iaf :) 

 

nu ska jag lägga mig och försöka somna brevid mannen. han ska förövrigt upp klockan fyra så jag ska inte glömma att ställa väckarn åt honom. natti natti allihopa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0